Recensies

Groepsvakantie

Op vakantie met 80 studenten, is dat mogelijk? Ja zeker, in de winter zijn wij met 80 studenten naar het mooie Flachau in Oostenrijk geweest. Naast dat het enorm gezellig was, hebben wij dit samen met Ski&School georganiseerd. Dit scheelde enorm veel werk. Zij hadden alles keurig voor elkaar. Met de bus naar de locatie en naar de ski pistes, ski passen waren al geregeld, zelfs lockers voor de ski’s. Overdag werd er skiles gegeven en elke dag stond het ontbijt en avond eten al klaar op ons te wachten. Het organiseren was hierdoor zeer vereenvoudigd. Zelfs wij als organisatie hebben hierdoor ook even achterover kunnen zitten en genieten van het heerlijke weer en de enorme gezelligheid. Ik raad zeker aan om met Ski&School op reis te gaan. Zeker voor met grote groepen. Zij hebben veel ervaring in het organiseren en maken alles een stuk eenvoudiger.

Lees het hele bericht

Wij zijn zeer enthousiast over de samenwerking met Ski&School

Ski&School regelt sinds enkele jaren de wintersportreis voor studenten van de opleiding Sport & Bewegen van Drenthe College. Dit tot volle tevredenheid van de deelnemers en begeleiders. In het voortraject wordt besproken wat de wensen zijn. Hiervoor wordt een passend aanbod gemaakt. Het skigebied in Flachau is prachtig en voorzien van moderne liften. De locatie voor verhuur van de materialen ligt naast de skilift. We kunnen daar gebruik maken van goede materialen. Voordeel is dat de materialen hier ook opgeslagen kunnen worden tijdens de huurperiode. Het gebied is geschikt voor beginnende skiërs en snowboarders en bied voldoende uitdaging voor onze gevorderde groepen. Wij zijn zeer enthousiast over de samenwerking met Ski&School.

Lees het hele bericht

Flachau, mooie brede pistes en gezellige après-ski bars

In Flachau ben ik met een groep studenten geweest. Dit is een mooi skigebied voor zowel beginners als gevorderden. Er zijn mooie brede pistes wat aantrekkelijk is voor beginnende ski- of snowboarders. Onder leiding van een goed georganiseerde skischool genaamd Ski & School hebben vele studenten een enorme vooruitgang laten zien op de ski's dan wel snowboard. Daarnaast heb je 2 grote après-ski bars Hofstadl en Dampfkessel waar we ons prima hebben vermaakt.