Wij zijn zeer enthousiast over de samenwerking met Ski&School

Ski&School regelt sinds enkele jaren de wintersportreis voor studenten van de opleiding Sport & Bewegen van Drenthe College. Dit tot volle tevredenheid van de deelnemers en begeleiders. In het voortraject wordt besproken wat de wensen zijn. Hiervoor wordt een passend aanbod gemaakt. Het skigebied in Flachau is prachtig en voorzien van moderne liften. De locatie voor verhuur van de materialen ligt naast de skilift. We kunnen daar gebruik maken van goede materialen. Voordeel is dat de materialen hier ook opgeslagen kunnen worden tijdens de huurperiode. Het gebied is geschikt voor beginnende skiërs en snowboarders en bied voldoende uitdaging voor onze gevorderde groepen. Wij zijn zeer enthousiast over de samenwerking met Ski&School.